Με τη συμμετοχή εκατοντάδων αθλούμενων, ολοκληρώθηκαν και φέτος οι καλοκαιρινές αθλητικές εκδηλώσεις που διοργάνωσε το Τμήμα Αθλητισμού του Δήμου μας, σηματοδοτώντας με τον πιο όμορφο τρόπο τη λήξη της φετινής σεζόν.

Οι εκδηλώσεις περιελάμβαναν:

-Μια εντυπωσιακή παράσταση Ρυθμικής και Ενόργανης Γυμναστικής, όπου οι μικροί μας αθλητές παρουσίασαν με χάρη, τεχνική και ενθουσιασμό όσα διδάχθηκαν όλη τη χρονιά, χαρίζοντας στο κοινό ένα ωραίο θέαμα.

-Τους Καλοκαιρινούς Κολυμβητικούς Αγώνες, στους οποίους οι αθλητές του Δημοτικού Κολυμβητηρίου έδειξαν την πρόοδό τους μέσα από τα τέσσερα στυλ της κολύμβησης, αποσπώντας θερμά χειροκροτήματα από το κοινό.

-Το Τουρνουά Τένις αποτέλεσε μια ακόμα επιτυχημένη δράση του Δήμου μας, με αθλούμενους κάθε ηλικίας και επιπέδου να αγωνίζονται με ενθουσιασμό και αγάπη για το άθλημα.

Με περισσότερους από 4.000 αθλούμενους να συμμετέχουν συνολικά στα προγράμματα του Δήμου μας καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, αποδεικνύεται έμπρακτα πως ο αθλητισμός έχει κεντρική θέση στη ζωή των δημοτών μας.

Όπως χαρακτηριστικά δηλώνει ο Δήμαρχος Ελληνικού – Αργυρούπολης Γιάννης Κωνσταντάτος: «Για τη Διοίκησή μας, ο αθλητισμός είναι το υγιές κομμάτι της κοινωνίας μας και ένας τομέας που επενδύουμε συνεχώς, ενισχύοντας τις υποδομές, αναβαθμίζοντας τις αθλητικές μας εγκαταστάσεις και υλοποιώντας πρωτοποριακά προγράμματα για όλες τις ηλικίες. Θέλουμε τα παιδιά μας να ασχολούνται με τον αθλητισμό, θέλουμε οι γονείς και οι ενήλικες να αθλούνται στον Δήμο μας και αυτό που έχει ιδιαίτερη σημασία είναι ότι κάθε χρόνο οι αθλητές μας αυξάνονται. Όπως αυξάνονται και οι αθλητικές μας εγκαταστάσεις. Δεν είναι τυχαίο ότι, σύμφωνα με στοιχεία του e-Kouros, στη Νότια Αθήνα ο Δήμος με τα περισσότερα αθλήματα και τις περισσότερες αδειοδοτημένες αθλητικές εγκαταστάσεις είναι ο Δήμος Ελληνικού – Αργυρούπολης».

Ο Εντεταλμένος Σύμβουλος Αθλητισμού Βαγγέλης Νικοθόδης, παρευρέθηκε και χαιρέτησε όλες τις εκδηλώσεις, μεταφέροντας το μήνυμα του Δημάρχου και της Δημοτικής Αρχής πως θα συνεχίσει να στηρίζει με απόλυτη συνέπεια τον αθλητισμό στον Δήμο μας.

Ευχαριστούμε θερμά όλους τους αθλούμενους, τους προπονητές, καθώς και τους εργαζόμενους του Τμήματος Αθλητισμού του Δήμου μας για τη συμβολή τους στην άρτια υλοποίηση των φετινών προγραμμάτων.

Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τον Σεπτέμβρη με νέες δράσεις και νέο ανανεωμένο πρόγραμμα!